“Kam partnerë seksual në të gjithë botën”

Këngëtarja, Ke$ha, ka treguar se për momentin nuk është në lidhje dashurie me askënd ,me arsyen se nuk po gjen kohë të mjaftueshme për t’iu përkushtuar ndonjë mashkulli. Por, kur vjen puna tek mardhëniet seksuale, këngëtarja “nuk e le veten keq” në këtë aspekt.

Së fundmi, ajo ka shokuar të gjithë duke thënë se ka një numër të madh partnerësh nga e gjithë bota të cilët ia plotësojnë dëshirat seksuale, sa herë që ajo ka nevojë.

“S’kam të dashur por kam disa miq nga e gjithë bota. Unë dal për të pirë, pastaj më pret një banjë e ngrohtë me ndonjë mashkull të ëmbël”, ka thënë Ke$ha.

Ndonëse këngëtarja për momentin nuk ka të dashur, megjithatë, ajo ka shpalosur kërkesat e saj për mashkullin ideal me të cilën do të donte të krijonte një lidhje serioze në të ardhmen.

“Ai duhet të ketë mjekër dhe flokë të gjata, të ketë motoçikletë dhe të dojë muzikën “havy metal”, ka zbuluar ajo

Share

& Comment

0 commenti:

Posta un commento

 

Copyright © 2015 Albzoom - Television Guide™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.