Zanfina Ismajli censuron vetem gjysmen e gjoksit, gjysma tjeter jashte

Zanfina censuron vetem gjysmen e gjoksit, gjysma tjeter jashte

‘’Censored’’ është parulla e re e këngëtare Zanfina Ismaili, të cilën e ka promovuar gjatë koncerteve të saj të fundit në diskotekat shqiptare në Zvicër. Këngëtarja e cila së fundi ka lançuar këngën ‘’Dy minuta’’, vazhdon koncertet e vjeshtës, por këtë radhë duke dashur të censurojë gjoksin të cilin më shumë e ka zbuluar sesa mbuluar. Ose më mirë të themi se këngëtarja Ismaili gjysmën e gjoksit e zbulon e tjetrën e censuron. Duke u konsideruar si një nga femrat më seksi të ekranit, ajo gjithmonë zbulon gjoksin dhe trupin, por ama me veshje provokative dhe sensuale e asnjëherë deri më tani nuk e kemi parë Zanfinën në ndonjë shfaqje akoma më seksi apo në bikini, pasi kjo është zgjedhje e saj, të provokojë, por të mos dhurojë zhveshje të mirëfilltë te publiku.


Share

& Comment

 

Copyright © 2015 Albzoom - Television Guide™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.