Gazeta Paloma - 20 Tetor - 2012

- Nje personazh qe te gjithe e duan, sa me shume kalojne vitet aq me thelle hyne ajo brenda zemrave tone. Valbona Selimllari: Kurora e vertete e bukurise time eshte personaliteti!

- Zanfina Ismaili: "E adhuroj trupin tim, s'kam asnje defekt"
"Nuk jam aq e guximshme sa te behem nuse"

- Revolta e Flor Mumajesit: "Artistet po e perdhosin flamurin"

- Franceska e Big Brother e lidhur me Stine? Deshmitare thone qe i kane pare duke u puthur...

-Ertila Koka: Nuk jam tipi i flirteve!

-Dafina Zeqiri dhe Emina Cunmulaj, puthje dhe perkedhelje lesbike!

- E rralle: "Dy binjake shqiptare fitojne Miss Libanin"

- Tuna feston fitoren e rrethuar nga meshkuj

- Anxhela Martini femra e muajit e revistws “GQ”

- Kelly dhe Olsa, një dashuri me kufje në vesh. Olsa: Bëhem xheloze për femrat e tjera
Kelly: U ndjeva në siklet kur familja e saj më detyroi të këndoja

- Dilema: "Flirtim alla shqiptarce, shih me sy, e plas me zemër"

- Prapaskena: "Hite, apo mite"?

- Tendenca: Si po e veshin në Shqipëri....? Ju kemi mbajtur të azhurnuar gjithmonë për tendencat dhe sigurisht dhe të këtij sezoni që pas pasarelave është koha që ti shikojmë nëpër evente nga personazhet e famshme dhe fashionistët. Jo vetëm nëpër botë por dhe në Shqipëri, Tiranë.

- Sport: "Nje dhurate e vogel nga ekipi kombetar"

Histori personale kete numer jane rrenqethese: "Vajza me vdiq, djali s'me flet, gruaja me la..."
"Me fal qe te braktisa biri im"

Share

& Comment

 

Copyright © 2015 Albzoom - Television Guide™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.