Pozon për të reklamuar linjën e të brendshmeve

Modelja, Bar Refaeli, është zhveshur plotësisht për koleksionin e ri të veshjeve intime për femra.

Bukuroshja, është përkujdesur që të krijojë një koleksion të rehatshëm për femra dhe me anë të të pozuarit nudo, ka dashur tw përçoj rehatinë që duhet të ndjesh kur vesh të brendshme komode. “Mendoj që ndjehem më së miri kur jam rehat.

Veçanërisht kur vjen puna tek të brendshmet. Me axhendën e ngarkuar që kam, më duhet të udhëtoj nga shteti në shtet dhe ndjehem me fat që kam rastin të vesh të brendshme kaq të rehatshme”, ka thënë ajo. Muajin e kaluar, bukuroshja ka nisur edhe spektaklin e saj televiziv për modeling të titulluar, “Million Dollar Shooting Star” në Gjermani.

Share

& Comment

0 commenti:

Posta un commento

 

Copyright © 2015 Albzoom - Television Guide™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.