Rob kardashian harron Ritën me striptiste dhe me shoqen modele

Rob Kardashian e di si ta kapërcejë dhembjen për ndarjen nga Rita Ora.

Ish-i dashuri i këngëtares me origjinë shqiptare është “kapur” në një klub nate me disa striptiste. Vëllai i vogël i Kardashianëve ka publikuar disa foto “të egra” nga një lokal i Las Vegasit, ku shfaqet duke shijuar një natë të çmendur me modelen Yaris Sanchez dhe me shokun Dj. Prostyle.

Ndërkohë që në Twitter, duke iu referuar ndarjes me Ritën, në ditët e kaluara kishte shkruar: “Unë jam i neveritur nga fakti që një grua mund të dorëzoje trupin tek më shumë se 20 vetë në më pak se një vit, teksa është duke u përpjekur për të filluar një karrierë…”.

Por mesa duket vetë Rob nuk duket se është edhe aq korrekt në marrdhëniet e tij, duke parë që ka pasur një shoqëri më shumë se të afërt me modelen Yaris. Këtë e tregojnë edhe pamjet …

Share

& Comment

0 commenti:

Posta un commento

 

Copyright © 2015 Albzoom - Television Guide™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.